Šachmatų taisyklės
Pasirinkite pageidaujamą skyrių:
- Figūrų išdėstymas
- Bokštas
- Rikis
- Žirgas
- Valdovė
- Pėstininkas
- Karalius
- Rokiruotė
- Lygiosios
- Šachas ir Matas
- Figūrų vertės
Žirgas
Žirgas savo pajėgumu yra panašus į rikį. Žirgas juda savotiškomis "L" raidėmis. Žirgas yra vienintelė figūra šachmatuose, kuri gali peršokti savo ar varžovo figūras.Kryžiukais pažymėti laukai į kuriuos gali eiti žirgas:
- Centre esantis žirgas gali kontroliuoti 8 laukus.
- Kampe esantis žirgas gali kontroliuoti tik 2 laukus.
- Centre esantis žirgas yra 4 kartus stipresnis už žirgą esantį kampe.
Figūrų kirtimas:
Raudona spalva yra pažymėtos figūros, kurias gali baltas žirgas nukirsti. Kertant figūrą žirgas yra pastatomas vietoje nukirstos figūros į tą patį laukelį. Nors žirgas ir yra apsuptas pėstininkų tai jam netrugdo judėti, žirgas gali peršokti per figūras.